پایان نامه در مورد سازمان یادگیرنده (به زبان انگلیسی)

پایان نامه در مورد سازمان یادگیرنده (به زبان انگلیسی)

۱-A STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE LEARNING ORGANIZATION AND ORGANIZATIONAL READINESS FOR CHANGE

۲-CORRELATIVE EFFECTS OF LEARNING ORGANIZATION DISCIPLINES ON STUDENT ACADEMIC ACHIEVEMENT IN CORE CONTENT AREAS

۳-DISCOVERING THE FACTORS FOR ORGANIZATIONAL SUCCESS: AN INVESTIGATION OF LEARNING ORGANIZATION ATTRIBUTES WITHIN MINORITY-OWNED SMALL BUSINESSES IN NEW ENGLAND

۴-IMPACT OF THE LEARNING ORGANIZATION ON FINANCIAL PERFORMANCE

۵-Learning Organization Attributes and Organizational Performance: Is there a Relationship in Church Congregations?

برای دریافت،تماس با ایمیل زیر

info@irandoc.info

ادامه نوشته

پرسشنامه های مدیریت رفتار سازمانی (سطح سازمانی)

پرسشنامه های مدیریت رفتار سازمانی (سطح سازمانی)

برای دیدن مطلب به ادامه مطلب مراجعه شود!

ادامه نوشته

پرسشنامه های مدیریت رفتار سازمانی (سطح فردی و گروهی)

پرسشنامه های مدیریت رفتار سازمانی (سطح فردی و گروهی)

برای دیدن مطلب به ادامه مطلب مراجعه شود!

ادامه نوشته

لیست پرسشنامه های مبانی سازمان و مدیریت

لیست پرسشنامه های مبانی سازمان و مدیریت

برای دیدن مطلب به ادامه مطلب مراجعه شود

ادامه نوشته

پرسشنامه های مدیریت آموزشی

 پرسشنامه های مدیریت آموزشی

برای دیدن مطلب به ادامه مطلب مراجعه شود!

ادامه نوشته

پرسشنامه مدل یادگیری سازمانی پیتر سنگه

پرسشنامه مدل یادگیری سازمانی پیتر سنگه

این پرسشنامه استاندارد مبتنی بر ۵ بعد مهارت های فردی، مدلهای ذهنی، چشم انداز مشترک، تفکر سیستمی و یادگیری تیمی ( مدل پیتر سنگه از یادگیری) می باشد که توسط نیفه (2001) طراحی شده است. برای تکمیل این پرسشنامه از طیف ۷ گزینه ای لیکرت استفاده شده و تعداد سوالات ۲۴ تا می باشد.

زبان پرسشنامه: انگلیسی و بدون ترجمه

نوع فایل: به صورت پی دی اف

قیمت: رایگان

info@irandoc.info

پرسشنامه سازمان یادگیرنده

پرسشنامه سازمان یادگیرنده

هدف پرسشنامه:  بررسی میزان یادگیرنده بودن سازمان

نحوه تکمیل: میزان موافقت خود را با هر یک از جملات زیر با توجه به طیف مشخص کنید.

توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده است.

تعداد سوالات: ۶۰

زبان پرسشنامه: انگلیسی و بدون ترجمه

نوع فایل: به صورت پی دی اف اصل مقاله و کل مقاله­ی ۱۲ صفحه­ای

قیمت: رایگان

info@irandoc.info

سیر تکوین ابزارهای اندازه گیری و سنجش سازمان یادگیرنده

سیر تکوین ابزارهای اندازه گیری و سنجش سازمان یادگیرنده

ریشه­های سنجش و ارزیابی سازمان یادگیرنده را می­توان به وضوح در ادبیات پدلر و سنگه مشاهده نمود. برخی دیگر از جنبه های ارزیابی از صاحبنظرانی چون آرگریس و شون نشات می­گیرد. اندازه­گیری و سنجش یادگیری سازمانی کمی دشوارتر از تعریف وتوصیف آن است. به عبارتی سازمانها با گذشت زمانی از اجرای برنامه­های یادگیری و نیز توسل به رویکردهای سازمان یادگیرنده در محیط خود، ناگزیر هستند تا به نوعی از جریان وقوع یادگیری سازمانی اطلاع حاصل کنند. این کار میتواند اطلاعات مفیدتری را پیرامون سازمان یادگیرنده به وجود آورد  و بدین ترتیب سازمان از جریان موفق حرکت یادگیری در آن  آسوده خاطر شود. برای این کار مرور ادبیات مربوطه نشان میدهد که چندین ابزار برای ارزیابی و آسیب شناسی سازمان­های یادگیرنده وجود دارد.

ادامه نوشته

مختصر مطلبی در مورد مدیریت معنوی ، قارچی و بحران و SWOT

با عرض سلام

این مطالب توسط خانم عابدینی (دانشجوی ترم آخر کارشناسی )تهیه شده :

مدیریت معنوی

 (Spiritual Management)

مدیریت است که به جای مادی گرایی، جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء سطح کیفی مدیریت، به یکی از استعاره های جدید مدیریت در هزاره سوم به نام مدیریت معنوی که به حق نوید بخش زندگی بهتر و مدیریت بهتر برای همه انسانهاست، نیازمند است.

در اینجا منظور از معنویت نیروی زندگی بخش است. و طبق این استعاره می توان جنبه ی معنوی مدیریت را یاد داد و یاد گرفت. معنویت بعنوان وسیله ای برای تقویت رشته یا دانش علمی است. معنویت از طریق ایجاد یک تصور از انسانی ایده آل در ذهن ایجاد می شود.

تعریف معنویت

از آن جایی که واژه معنویت در زمینه های گوناگونی به کار می رود، تعریف آن مشکل است. موضوع معنویت، دلمشغولی دیرپای بشر است، اما بررسی نقادانه و تطبیقی معنویت در زمینه های جهانی، پدیده نوظهوری است. بسیاری از ادیان، واژه دقیقی برای رساندن مفهوم معنویت ندارند. با وجود این، امروزه مفهوم معنویت عمومیت یافته است

ادامه نوشته